Застосунок MyŠKODA

Часті питання

1. Як завантажити додаток MyŠKODA та як зареєструватися?

Застосунок MyŠKODA доступний для безкоштовного завантаження для пристроїв, що працюють на iOS (Apple) або Android (Google). При першому запуску користувач повинен увійти в застосунок. Можна ввійти за допомогою існуючого облікового запису, Facebook, облікового запису Microsoft або ŠKODA ID. Користувач без ŠKODA ID, який хоче використовувати його для входу, повинен спочатку зареєструватися.

2. Як отримати свій ŠKODA ID та для чого це потрібно?

Якщо ви зареєструєте свій власний ŠKODA ID, ви зможете використовувати його на веб-сайті ŠKODA, в автомобільному конфігураторі ŠKODA або для інших застосунків ŠKODA, включаючи MyŠKODA.

Якщо у вас ще немає ŠKODA ID, зареєструйтесь через додаток MyŠKODA або скористайтеся цим посиланням:
https://skodasso-cloud.skoda-auto.com/UserProfile/en-GB/Account/Register

Якщо ви забули свій пароль, скористайтеся таким посиланням:
https://ws.skoda-auto.com/SSOEnhancedWS/02.02.00/admin/ChangePasswordRequest.aspx

3. Чому необхідно увійти у застосунок?

Ми використовуємо ŠKODA ID, щоб покращити якість послуг, що надаються через застосунок. Це допомагає нам проаналізувати його роботу, вдосконалювати його параметри, персоналізувати вміст і відкривати певні функціональні можливості.

4. Мова застосунку MyŠKODA

Мова вашого застосунку залежить від налаштування мови вашого пристрою (iOS / Android). Ми запускаємо наш застосунок у близько 40 країнах, але мова вашого пристрою може не підтримуватися. У цьому випадку буде встановлена англійська мова застосунку. Ви повинні знати, що деякі властивості / функції застосунку або його вміст залежать від вашої країни / регіону. Це регулюється ідентифікатором постачальника SIM-картки.

5. Налаштування застосунку MyŠKODA та його властивості

Умови використання:

Після успішного входу до програми вам потрібно погодитись із політикою конфіденційності застосунку MyŠKODA та умовами використання.

Налаштування застосунку: 

Після того, як ви погоджуєтесь з умовами, відображається екран інформаційної панелі з вибраними порожніми віджетами. Натискаючи віджет ви почнете процес активації та налаштування вибраної функції.

Екран поділений на два розділи:

  • Основний віджет (верхня частина) - забезпечує простір для автомобіля за замовчуванням. Після того, як автомобіль вибрано за замовчуванням, відображається карусель з 5 точок. Вони показують поради щодо використання застосунків або повідомлень автомобіля (наближається інтервал обслуговування або вибрані контрольні лампи в автомобілі).
  • Стандартні віджети (нижня частина) - розташовані під основним віджетом, і ви можете вибрати (активувати або додати/вилучити), які віджети ви хочете використовувати.

Віджети можуть бути перерозподілені за допомогою функції перетягування або видалені з панелі управління. Застосунок можна налаштувати за допомогою віджетів або через меню у верхньому лівому куті.

Налаштування відображених віджетів:

  • Віджет Авто - торкніться віджету та виберіть один із трьох варіантів додавання автомобіля: використовуйте SmartGate, шукайте за VIN-кодом або додайте транспортний засіб зі списку.
  • Віджет Парковка - натисніть на віджет, щоб встановити місце розташування вашого припаркованого автомобіля, встановити таймер для дії паркувального талона, або зробити знімок вашого припаркованого автомобіля.
  • Віджет Календар - торкніться віджету, щоб вибрати календар, до якого потрібно приєднати застосунок, увімкніть використання служб геолокації, сповіщень та програми у фоновому режимі. На екрані налаштувань часу ви можете редагувати часові налаштування за замовчуванням для роботи з прогнозуванням часу.
  • Віджет Дилер - торкніться віджету Дилер, щоб знайти свого улюбленого дилера та підтвердіть вибір за допомогою кнопки "Вибрати дилера".

Чим більше точних даних ви встановите в застосунку, тим більше функцій ви зможете використовувати.

6. Налаштування застосунку- підв'язати автомобіль

Спочатку підключіть автомобіль до застосунку, це окремлений розділ AUTO, присвячений управлінню вашим автомобілем. Ви можете легко зв'язати застосунок з вашим автомобілем. У вас є кілька варіантів, які відрізняються один від одного. Найпростіший спосіб - вибрати автомобіль із списку моделей. Після вибору обраної моделі виберіть рік та місяць виробництва автомобіля. Якщо ви підключите автомобіль за допомогою функції "Знайти VIN", то ви безпосередньо перейлете до застосунку з вашим автомобілем. Це дозволить вам побачити інші деталі, такі як дата виготовлення, гарантійний термін та історія цифрової служби вашого автомобіля (може відрізнятися залежно від законодавства країни). Найкращий спосіб підключення автомобіля - через SmartGate. SmartGate - це технічне оснащення Вашого автомобіля. Залежно від вашої країни та моделі автомобіля, його можна доставити як частину стандартного обладнання або можна замовити як додаткове обладнання. Цей пристрій увімкне WLAN у вашому автомобілі. Якщо ви хочете використовувати цей метод, ваша машина повинна бути оснащена цією технологією (перевірте специфікацію автомобіля). У разі виникнення сумнівів щодо того, чи підтримує ваш автомобіль такий спосіб передачі даних, зверніться до свого дилера. Якщо ви підключені, ви можете побачити, наприклад, цифровий план обслуговування, посібники з експлуатації, показчики та опис їхніх функцій, так звані короткі поради - з інструкціями для найбільш поширених завдань і описом Simply Clever рішень, пробігом, рівнем пального. Також Пол порадить, чи можна добратися до місця призначення без дозаправки. У випадку Superb III можна використовувати функцію оптичного розпізнавання управління в салоні.

Завершивши налаштування, відобразиться загальний екран. Ви можете використовувати це меню, щоб переглянути різні розділи застосунку.

7. Хто такий Пол? (прогнозування часу)

Привіт, я Пол! ... Пол - це ваш особистий помічник. Якщо ваш автомобіль підключений через SmartGate, він повідомить вас про стан вашого автомобіля. Якщо ви дозволяєте застосунку отримувати доступ до вашого календаря та місцезнаходження, сповіщень та фонових програм, коли активуєте віджет Календар, PAUL зможе допомогти вам планувати час та створити маршрут для поїздки. Він може враховувати рівень палива, ситуацію на дорогах та погодні умови.

8. Календар - інтерактивний помічник Пол

Після успішної активації віджету Календар застосунок починає отримувати події з синхронизованого календаря. Якщо не вдається однозначно визначити місце проведення майбутньої події, застосунок запропонує користувачу вказати місце проведення. Вибір місця проведення відбувається шляхом натискання віджету. Введіть адресу місця проведення, натисніть кнопку пошуку та оберіть одне з запропонованих місць. Тоді Пол розрахує час, коли вам треба виїхати, щоб прибути на зустріч вчасно. Ви завжди можете запустити навігацію з віджета, перерахувати часу відправлення вручну, натиснувши кнопку оновлення або пропустити подію. Торкаючись віджету, ви можете переглянути маршрут подорожі. Якщо Пол дійде висновку, що ви не встигаєте, завдяки вашому поточному розташуванню, трафіку та ін., він створить повідомлення про запізнення. Натисніть на віджет, щоб надіслати повідомлення електронною поштою учасникам наради, повідомивши їх про затримку та очікуваний час прибуття.

9. Мій Дилер

У розділі "Сервіси" знаходяться послуги, пов'язані з дилерською мережею ŠKODA. Ви можете вибрати бажаного дилера за допомогою функції розташування дилера, для цього використовуйте символ "три крапки" у верхньому правому куті. Підтвердивши вибраного дилера, ви побачите екран з інформацією про нього. Є можливість переглянути контактну інформацію, години роботи, налаштувати маршрут та відвідати бажаного дилера або скористатись формою запиту (якщо вона доступна у вашій країні).

10. Самодіагностика

Віджет Дилер дозволяє вам отримати інформацію про дилера та надіслати запит на термін виконання робіт. Щоб відправити запит до дилера, вам необхідно заповнити необхідні поля у формі, такі як бажана дата / час зустрічі, а також опис проблеми з вашим автомобілем. Розділ Self-Check дозволяє позначити зони пошкодження на силуеті автомобіля (наприклад, дефект фарби, подряпини, вм'ятини тощо). Застосунок збереже зазначені ушкодження у вигляді QR-коду і надішле його у електронному вигляді безпосередньо сервісному партнеру. Якщо клієнт вказав на ушкодження, сервісний партнер може скористатися застосунком Portable Check-In 3.0 Lite та QR-кодом з програми MyŠkoda, щоб завантажити інформацію про клієнта, його транспортний засіб і пошкодження, і тим самим зробити прийом автомобіля набагато простіший. Протокол прийому про прийом транспортних засобів, створений програмою Portable Check-In, включає в себе QR-код, який можна завантажити до застосунку MySkoda, і, отже, вказує на те, що прийом автомобіля був завершений.

Функції "Запит на зустріч" та "Самостійна перевірка" можуть бути недоступними в усіх країнах. Отримайте додаткову інформацію у свого імпортера.

11. Панель приладів - персоналізація

Застосунок MyŠKODA дозволяє користувачу налаштовувати екран інформаційної панелі. Кожен користувач може вибирати для відображення власні теми та функції. Нові віджети можна додати, торкнувшись іконки "Плюс". Ви можете легко додати, наприклад, свій другий автомобіль. Ви можете змінити порядок віджетів, просто перетягнувши його на іншу позицію. Або пізніше його можна відновити, натиснувши піктограму "Плюс". Чим більше точних даних ви встановите на екрані інформаційної панелі, тим більше функцій ви зможете використовувати. Меню у верхньому лівому куті є альтернативним елементом управління.

12. RSS-канали та інтернет-магазин

Найпростіший спосіб налаштувати цю функцію - додати новий RSS віджет, а потім натиснути на ньому, щоб ввести URL-адресу потрібного каналу RSS. Тепер у вас є список усіх статей з обраного каналу RSS, і ви можете отримати доступ до їх подробиць. Якщо імпортер на вашому ринку використовує інтернет-магазин ŠKODA, ви можете перейти у розділ магазину та насолоджуватися зручною онлайн-купівлею вибраних товарів.

13. Типи сповіщень, значок застосунку MyŠKODA

Існує кілька типів сповіщень, які можна побачити в застосунку, та також які позначені як бейдж на головному екрані (iOS). Ці сповіщення працюють у стандартному центрі сповіщень, а їх видимість залежить від налаштувань телефону (налаштуйте загальні параметри телефону для змін). Сповіщення стосуються календарних функцій і подаються вам від Пола. Типи сповіщень: Прокинутись раніше у разі зустрічі; Ви вже повинні бути в дорозі, щоб дістатися наміченого місця вчасно; надіслати повідомлення про запізнення, яке можна надіслати вашим колегам з якими у вас зустріч.

Бейдж іконки у iOS сповіщає про нову пораду Пола або про нову інформацію про автомобіль.

14. Інтернет з'єднання

Для застосунку MyŠKODA рекомендується мати стабільне підключення до інтернету. Без підключення до інтернету функції застосунку дуже обмежені.

Користувач не може:

  • завантажувати посібники для автомобіля
  • зробити покупку в інтернет-магазині ŠKODA
  • додавати та використовувати інтегрований RSS-переглядач
  • переглядати новини ŠKODA
  • налаштовувати свого улюбленого дилера
  • використовувати календар із функцією прогнозування від Пола