Світові поставки ŠKODA в першому півріччі склали 620 900 автомобілів, що на 4.9% менше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (з січня по червень 2018 року: 652 700 автомобілів). Основною причиною зниження темпів продажів є складна ситуація на китайському ринку. На інших міжнародних ринках ŠKODA завершила півріччя передавши клієнтам 495 000 автомобілів, збільшивши поставки в цих регіонах на 1.6%. У червні було зафіксовано значне зростання - компанія реалізувала 112 500 автомобілів, переважно в Європі. Компактний позашляховик ŠKODA KAROQ став драйвером зростання в першій половині року. Нова модель ŠKODA SCALA була успішно представлена на світових ринках.
Ален Фавей (Alain Favey), член Ради директорів ŠKODA AUTO, відповідальний за продажі і маркетинг, зазначив: «Результати продажів в першій половині року показують, що наш продукт затребуваний у всьому світі. Зокрема, в Європі і в Росії нам вдалося значно збільшити свої показники. Китайський ринок залишається складним. Незважаючи на невизначеність на світових ринках, ми продовжимо наш зростання, як і планувалося, у другій половині року. Наші нові компактні моделі SCALA і KAMIQ були дуже добре прийняті споживачами. Оновлений SUPERB і новий SUPERB SCOUT також стануть стимулом для подальшого зростання».
У Західній Європі бренд показав результат в 275 700 проданих автомобілів в першій половині року, збільшивши показники на 3.2%, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (з січня по червень 2018 року: 267 100 автомобілів). У червні чеський виробник продемонстрував невелике зростання, досягнувши за позначку 49 700 проданих автомобілів (червень 2018 року: 49 400 автомобілів, + 0.5%). На другому за величиною ринку в Німеччині ŠKODA передала клієнтам в цілому 99 000 автомобілів в перші шість місяців року, перевищивши результат попереднього року на 6.5% (перша половина 2018 року: 93 000 автомобілів). У червні поставки автомобілів виросли на 9.7% і склали 19 300 автомобілів (червень 2018 року: 17 600 автомобілів). У першому півріччі ŠKODA досягла двозначного зростання в Австрії (15 600 автомобілів, + 10.1%), Швейцарії (11 800 автомобілів, + 28.9%) і Данії (9 000 автомобілів, + 22.8%).
У Центральній Європі чеський автовиробник передав 110 400 автомобілів клієнтам за перші шість місяців (з січня по червень 2018 року: 115 000 автомобілів, -4.0%); в червні ŠKODA реалізувала 19 300 автомобілів (червень 2018 року: 20 800 автомобілів, -6.9%). Поставки на чеському внутрішньому ринку в першому півріччі склали 48 000 автомобілів (перша половина 2018 року: 52 000 автомобілів; -7.6%); в цьому регіоні ŠKODA зареєструвала 8 500 автомобілів в червні (червень 2018 року: 9 400 автомобілів, -8.8%). ŠKODA домоглася значного зростання в Словенії передавши клієнтам 4 300 автомобілів, що демонструє зростання на 6.1% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (перша половина 2018 року 4100 автомобілів).
У Східній Європі, за винятком Росії, ŠKODA посилила свої позиції в першому півріччі збільшивши продажі на 8.3%, що становила 24 500 автомобілів (з січня по червень 2018 року: 22 600 автомобілів). У червні показники зросли до 4700 автомобілів, що на 8.3% більше в порівнянні з попереднім роком (червень 2018 року 4300 автомобілів). Поставки в першому півріччі збільшилися на двозначні цифри в Сербії (4000 автомобілів, + 13.2%) і Болгарії (2600 автомобілів, + 27.2%), в той час як ŠKODA більш ніж подвоїла свої продажі в Казахстані (500 автомобілів). + 133.5%). В Україні драйвером і лідером продажів традиційно є SKODA OCTAVIA з часткою ринку більше 49% за червень місяць.
У Росії автовиробник збільшив показники продажів на 9.6%, що становить 39 800 автомобілів в перші шість місяців року (перша половина 2018 року: 36 300 автомобілів). У цьому регіоні ŠKODA передала ключі 7 100 клієнтам в червні (червень 2018 року: 7 100 автомобілів, -1.3%).
На найбільшому ринку бренду в Китаї ŠKODA реалізувала 125 900 автомобілів (з січня по червень 2018 року: 165 500 поставок, - 23.9%). У червні було передано 23 900 автомобілів клієнтам, що означає зниження показників на 13.1% у порівнянні з минулим роком (червень 2018 року: 27 500 автомобілів). Дані показники відображають поточну ситуацію на китайському автомобільному ринку в цілому.
В Індії автовиробник закрив півріччя 7200 проданими автомобілями, що на 13.9% менше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року (перша половина 2018 року 8 400 автомобілів); в червні ŠKODA зареєструвала 1200 автомобілів, що на 15.5% нижче рівня попереднього року (червень 2018 року 1400 автомобілів).
Продажі автомобілів ŠKODA клієнтам в першому півріччі 2019 року (у одиницях, округлено, по моделям, +/- у відсотках, в порівнянні з результатами першого півріччя 2018 роки):
ŠKODA OCTAVIA (185,700; -11.9 %)
ŠKODA FABIA (97,400; -7.5 %)
ŠKODA RAPID (77,700; -23.4 %)
ŠKODA KODIAQ (77,800; -0.2 %)
ŠKODA KAROQ (73,700; +47.2 %)
ŠKODA SUPERB (56,800; -23.3 %)
ŠKODA CITIGO (продається тільки в Європі: 23,000; +9.2 %)
ŠKODA KAMIQ (продається тільки в Китаї: 21,400; >500 %)
ŠKODA SCALA (7,400; –)
Продажі автомобілів ŠKODA клієнтам в червні 2019 року (у одиницях, округлено, по моделям, +/- у відсотках, в порівнянні з результатами червня 2018 роки):
ŠKODA OCTAVIA (32,900; -11.4 %)
ŠKODA FABIA (17,800; +1.9 %)
ŠKODA RAPID (11,100; -34.5 %)
ŠKODA KODIAQ (16,200; +21.3 %)
ŠKODA KAROQ (13,600; +9.0 %)
ŠKODA SUPERB (9,700; -22.4 %)
ŠKODA CITIGO (продається тільки в Європі: 4,500; +9.7 %)
ŠKODA KAMIQ (продаєтсья тільки в Китаї: 3,400; >500 %)
ŠKODA SCALA (3,200; –)