"Наші клієнти дуже добре cприйняли нові моделі SKODA. Про це свідчить і стійке збільшення замовлень на автомобілі. Тим не менш, ми продовжуємо спостерігати напружену ситуацію на ринках в Росії і Східній Європі ", - відзначає Вернер Айхорн, Член Правління ŠKODA з продажу та маркетингу.
У Західній Європі в жовтні ŠKODA продала 34,000 авто (жовтень 2014: 34.700; зниження на 1.9%). ŠKODA раніше залишається імпортним брендом номер один у Німеччині. На німецькому ринку продажу бренду досягли рівня минулого року в розмірі 12,800 авто. ŠKODA досягла двозначного зростання на ринках Франції (2 100 авто; зростання на 17.3%), Іспанії (+1700 авто; зростання на 12.9%), Італії (1400 авто; зростання на 13.3%), Португалії (200 авто; зростання на 22.5%) і Ірландії (200 авто; зростання на 22.2%).
У Східній Європі, не включаючи Росію, в жовтні виробник продав 3 000 авто (жовтень 2014: 3300; зниження на 11.0%). Тим не менш, ŠKODA зафіксувала двозначне зростання продажів в Румунії (900 авто; зростання на 26.3%) та Сербії (500 авто; зростання на 21.2%).
У Центральній Європі в жовтні ŠKODA збільшила продажі на 11.9% до 14,800 авто (жовтень 2014: 13,200). На своєму внутрішньому ринку в Чехії, бренд наростив продажі на 18.5% до 7600 авто (жовтень 2014: 6400). ŠKODA також зафіксувала двозначне зростання продажів в наступних регіонах Центральної Європи: Словенії (500 авто; зростання на 14.0%) та Хорватії (200 авто; зростання на 28.1%).
Продажі ŠKODA в жовтні 2015 року (в шт., округлено, за моделями; +/- у процентному співвідношенні з результатами жовтня 2014 року):
ŠKODA Octavia (37,000; +4.9%)
ŠKODA Fabia (16,800; +39.8%)
ŠKODA Rapid (14,000; -33.9%)
ŠKODA Yeti (10,000; +13.0%)
ŠKODA Superb (+7700; -2.6%)